Med Tish Cyrus, Brandi Cyrus
Møt Miley Cyrus sin mor, Tish, og søster, Brandi. De er interiørdesignere og konkurrerer mot hverandre når de skal pusse opp for folk som desperat trenger deres designhjelp. De deler begge en lidenskap for interiør, men har helt ulike stiller.