David Frost versus
David Frost vs. the Beatles
David og The Beatles dukker opp i 60-tallets London, fortroppene i en kulturell revolusjon.
David møter Jane da hun ble en av de mest utskjelte kvinnene i Amerika i forhold til Vietnam.
David intervjuer tidligere president Richard Nixon i etterkant av Watergate-saken.
I over 40 år har Elton og Davids vennskap resultert i dypt personlige intervjuer.
I over 50 år har David intervjuet de viktigste aktørene som søker fred i Israel og Palestina.