Dead Of Winter
40 Years Winter
18-åringen Linda Velzy forsvinner etter en julehandel. Den hovedmistenkte nekter å snakke med etterforskerne, så Lindas far legger en desperat plan.
Noen dager før jul blir Robbie Schmidt funnet kvalt ihjel. Like før saken må henlegges, står broren hans fram med en sjokkerende hemmelighet.