Deadliest Job Interview
Sats stort eller gå hjem
En hulefører leder sin første gruppe, nye rekrutter prøver å få plass i Sonoma Marin Tree Men, og en flyger drar på bushpilotkurs i Afrika.
Dive on In
En fersk klatrer overser rådene han får om de mektige Redwood-trærne. Det blir et risikabelt forsøk på undervannssveising i San Diego.