Dealing Steel
Dennis samarbeider med verkstedeieren Slick om et nytt prosjekt: samarbeide med bileiere for å få veteranbiler i god stand igjen, selge dem på auksjon og dele profitten.
Mislykket Mustang
Dennis og Slick ønsker å finne bedre biler og slår seg sammen med eierne av to legendariske Ford-modeller: en Mustang og en Thunderbird.
Dennis og Slick tar en risiko når de inngår et samarbeid med eieren av en '62 Chrysler Newport fra Brooklyn. Vil vågespillet betale seg?
Dennis får etter mye om og men inngått en avtale om en 1970 Chevy El Camino. Ikke bare har kunden meninger om bilen, det har resten av gjengen i verkstedet også.
Dennis overbeviser en gammel venn om å hjelpe til med å pusse opp en 67 Chevy Chevelle. Men bilen er i så dårlig forfatning at Dennis trenger mer hjelp enn som så.
Dennis trenger penger og legger ut på veien for å tjene gryn i det nærmeste bilverdenen kommer en hellig gral: en sjelden 55 Chevy Bel Air, en av bare 500 som ble bygget.