Dear X
Baek Ah Jin (Kim You Jung) is a beautiful, talented young actress. However, her outer appearance masks her inner cruelty, as Ah Jin mercilessly strikes down anyone who harms her and has no qualms about using people to achieve what she wants. Her stepbrother Yoon Joon Seo (Kim Young Dae) has stood by her since their childhood, vowing to protect her from his mother and her father, both of whom abused her. But as Ah Jin grows more extreme in their adulthood, he starts to change his mind about supporting her unconditionally, despite his deep love for her. Can Joon Seo save Ah Jin from herself, or is he too late to stop her revenge-laden path? This drama was based on the web comic of the same name by Vanziun.