Deep Revenge
Nozomi våkner etter fire år i koma og finner ut at barnet hennes er dødt og at ektemannen planla å drepe henne. Nå sverger hun hevn.
Evidence
Nozomi infiltrerer Midos husstand under falsk identitet. Hun prøver å finne beviser for at ulykken ikke var en ulykke og finner en nøkkelperson.
Kako mistenker Erikas elsker, Kyosuke, og tvinger ham til å hjelpe henne med hevnen, mens Ryoichis affære uventet blir avslørt for Erika.