Deeply
Deniz og Barış møttes i 2011, og forholdet var preget av eventyr og lidenskap. I 2021 kom den smertefulle skilsmissen.
2012 og 2020, kjærlighet og hat. Det ene året var de svært forelsket, det andre året hatet de hverandre.
2013 og 2019. To avgjørende øyeblikk i livene deres. I 2013 giftet de seg, og i 2019 mistet Deniz faren sin.
2015 og 2017. Deniz og Barış lever i en endeløs dag og en uendelig natt, som utgjør vendepunktene i forholdet deres.
2016. Det bittersøte og smertefulle året da Deniz ble gravid og begge opplevde de reneste, lykkeligste og mest intense følelsene.