Destination Fear
Forrige gang teamet besøkte St.Albans-sanatoriet in Radford, Virginia, sverget Chelsea på å slutte og aldri komme tilbake. Hva vil de oppdage denne gangen?
Teamet drar til Moundsville, West Virginia for å undersøke det som i sin tid var et av de ti voldeligste fengslene i Amerika.