Devil In Suburbia
The Old-Fashioned Way
I en småby i Florida tar en pastor og kona hans inn en ung kvinne fra menigheten. Men når hun forsvinner, kan det hende at ikke alt er som det ser ut til.
Amina og Sarah ønsker å leve som typiske amerikanske tenåringer, men blir hindret av den strenge faren sin. Når de gjør opprør, får det en brutal og tragisk slutt.
En familie blir drept på brutalt vis i sitt eget hjem i Kentucky, men når den eneste overlevende etter angrepet avgir forklaring til politiet, er det noe som ikke stemmer.