Dian Fossey: Secrets in The Mist
Gorilla Girl
Mens dagen grydde 27. desember 1985, hørte man skrik i den tidlige morgendisen. Villmarkslegende Dian Fossey ble funnet død i hytten sin på en isolert hytte i fjellet i Rwanda, offer for et brutalt macheteangrep. Det verdensberømte ikonet kjempet for å redde fjellgorillaer fra utryddelse, men skaffet seg farlige fiender som kan ha tatt livet hennes.