Digimon Ghost Game
Hiro Amanokawa, an ordinary student, becomes the owner of a device that allows him to see hologram ghosts. He battles these creatures thanks to a digital monster named Gammamon.
Something has disrupted the digital money system, angering the envoy of the god of wealth; Hiro and the gang are on the case.