Chernobyl: Inside the Meltdown
Inferno
26. april 1986 rammet en voldsom eksplosjon en reaktor under en sikkerhetstest ved et kraftverk i Ukraina, noe som utløste den verste atomulykken i historien. I løpet av 24 timer spredte en dødelig radioaktiv sky seg over hele kloden.