Romhundene
Fetch
Hvem slapp ut hundene - i verdensrommet? Søppel kan ikke annet enn å være ulydig når en forhandling med romvesener går skeis, men den neste planeten ser lovende ut.
Kom her!
Nede på planeten prøver Søppel og mannskapet hans å redde en sint, men dyktig hund som har gått av hengslene. Hvem skal redde redningsmannskapet når Pluto er forsvunnet?
Kjøteren er vanskelig å temme. Kira konfronterer det hun frykter aller mest, brunsj. Søppel må gjennomføre treningsscenarioene til Penelope.
Pluto-teamet er sluppet løs og utforsker en planet som kan passe menneskeheten perfekt, men det er noe, eller noen, som lukter. Loff må ta ledelsen.
Søte, kule og enda litt til: Søthets- og kaosfaktoren skyter i været når Stella oppdager at vennene hennes er forvandlet til valper.