Regissør Kwon Young-il
En jente som mistet foreldrene sine i ung alder, blir diagnostisert med en hjernesvulst og har mindre enn 100 dager igjen å leve. Mens hun gråter og ber om verdens undergang, dukker undergangen selv opp og tilbringer de siste dagene sammen med henne.