D.P.
En ung soldats har i oppgave å fange hærens desertører avslører den smertefulle virkeligheten som påmeldte opplevde under sine obligatoriske plikter.
En mann med blomster
Jun-hos skarpe blikk gir ham en plass i enheten som fanger desertører. Det første oppdraget med Park Sung-woo går imidlertid ikke helt etter planen.
Dagdrøm
Han Ho-yeol utskrives fra sykehuset og kommer tilbake til basen, hvor han og Jun-ho begynner jakten på en soldat som sist ble observert på en T-banestasjon.
Jun-ho og Ho-yeol hjelper til på et oppdrag mens de har fri. For å skaffe informasjon gjør de seg til venner med kjæresten til en desertør.
Cho Suk-bongs varme personlighet endres når han blir utsatt for nådeløs sjikane. En sersjant som er nedlesset av ansvarsoppgaver, stikker av i ly av mørket.