Dropping In
Den britiske freeski-kjøreren Paddy Graham møter sine helter. Alle pionerer som har flyttet grenser og endret sporten med nye triks og teknikker.
Paddy drar til Østerrike for å treffe Ahmet Dadali. De to snakker om Dadalis oppvekst i fjellene i delstaten New York og hvordan det førte til en livslang lidenskap for sporten.
Paddy møter Freeride World Tour-veteranen Jackie Paaso i Sverige, der den amerikanske skikjøreren nå bor. De to snakker om å utfordre kjønnsstereotypier og ryktene om at hun er uvøren kjører.