Dublin Narcos
I løpet av to viktige tiår på 1980- og 1990-tallet forvandlet Dublin seg fra en lavkonjunkturplaget bakevje til en av de rikeste byene i Europa, og ga kriminelle nye muligheter til å skaffe og selge ulovlige stoffer.
The Entrepreneurs
Når ecstasy dukker opp i Dublin på slutten av 80-tallet, øker etterspørselen i den lokale rave-scenen.