Easter Basket Challenge
I en uforutsigbar verden av påskegodt utfordrer vår vert Sunny Anderson syv talentfulle bakere til å lage smakfulle og oppfinnsomme mesterverk som er inspirert av nostalgisk påskesnop og overdådige påsketema.