Med Jessie Inchauspé
Den bestselgende forfatteren Jessie Inchauspe, også kjent som The Glucose Goddess, har som mål å hjelpe mennesker over hele verden med å kontrollere blodsukkernivået sitt. Dette er første gang hun har jobbet med en gruppe frivillige ansikt til ansikt. Kan oppskriftene og tipsene hennes oppnå livsforandrende resultater for disse desperate frivillige på bare seks uker?