Escape to the Chateau
Dick Strawbridge og forretningspartneren hans, Angel Adoree, kjøper et falleferdig fransk 1800-tallsslott i håp om å gjenopprette dets fordums prakt.
Dick og Angel hjelper familien Hartgrove med et økovennlig soverom til tenåringen i huset.