Eternal Yesterday
Yamada Koichi (Komiya Rio), a popular high schooler, and Oumi Mitsuru (Inoue Sora), a brilliant but socially awkward student, develop a strong mutual attraction. Their budding relationship is abruptly interrupted when Koichi is struck by a truck. Mysteriously, Koichi seems to continue as if nothing happened, while his classmates gradually forget his existence. Mitsuru's passion for Koichi intensifies, but he appears fundamentally changed. As she grapples with the strange circumstances, Mitsuru must confront the possibility that the Koichi she loves may not be the same person he once was. Based on a novel by Eda Yuuri, this is a 2022 Japanese drama series written and directed by Kobayashi Keiichi that explores love, loss, and the blurred lines of identity.