Ethos
Deltidsrenholder Meryem begynner å besvime uten grunn og betror seg til psykologen Peri, men det er én liten detalj hun ikke vil røpe.
Tilstanden til Ruhiye forverrer seg under Yasins dårlige behandling. Peri og Melisa treffer hverandre. Meryem kommer inn på et følsomt emne under samtalene med Peri.
Etter den urovekkende drømmen til Ruhiye møter Yasin hodjaens datter. Melisa ber Peri konfrontere fordommene sine. Gülbin tar Sinan på fersk gjerning.
Meryem forteller Peri om møtet med kjendisen. Den spente stemningen mellom Gülbin og søsteren hennes når et nytt nivå. Yasin befaler Meryem til å slutte å gå til Peri.
Meryem er mistenksom og stiller Yasin spørsmål om Hayrunnisa, som sliter med skyldfølelse etter en tragedie. Ruhiye, Yasin og Meryem drar til landsbyen.
Gülbin avslutter samtalene med Peri, som når et bristepunkt. Ruhiye gjenopplever et mørkt kapittel fra fortiden. En uønsket person følger etter Burcu.