Everyday Eileen
Eileen Gus fremgang som vintersportstjerne har vært intet mindre enn bemerkelsesverdig. Denne serien dokumenterer hennes reise fra high school-elev i San Francisco til verdensstjerne i freeski.
Big lifts on take-off and Stanford accepted
Freeskiløperen Eileen Gu lever flere forskjellige liv: student, modell, idrettsutøver, alt på samme tid, men "å være tenåring og gjøre tenåringsting" er fortsatt en del av agendaen.
Making X Games history
Frikjøreren Eileen Gu deltok i Winter X Games 2021 som rookie i Aspen, men ble raskt en snakkis i skibyen Buttermilk da hun vant tre medaljer i Colorado, USA, og skrev historie.
Frikjøreren Eileen Gu vinner to gullmedaljer og en bronsemedalje i et FIS verdensmesterskap til tross for brukket finger og tommel ut av ledd.