Fantasiens Flyttefolk
Når en hund dukker opp i Idevarehuset, får Flyttefolket i oppdrag å finne ut hvem eieren er. Når de har funnet ut at det er Humdrum, hunden til Knit Knots, har de problemer med å fange den.