Farlige forbindelser
En dristig forhistorie til Laclos' klassiske roman fra det 18. århundre; som fokuserer på hvordan hans ikoniske karakterer; markise de Merteuil og vicomte de Valmont; møttes som lidenskapelige unge elskere i Paris den kvelden revolusjonen begynte.
Kjærlighet eller krig
I seriens første episode kjemper de unge elskerne Camille og Valmont for et bedre liv; men ender opp i krig med hverandre.
Når Valmonts oppdrag endrer følelsene hans for Camille; går hun ekstremt langt for å sikre fremtiden sin.