Faster!
The Highway
Siden starten av har menneskeheten vært på en søken etter å dra lenger og komme dit raskere. Over tid har veier utviklet seg fra fotstier til høyhastighetsmotorveien med begrenset tilgang.
The Shopping Mall
Over en levetid tilbringer mange av oss timer, dager, uker og selv måneder under deres forseglede, klimakontrollerte, alt-på-et-sted tak.
Mikrobølgeovnen, oppdaget ved et uhell i 1946, revolusjonerte kjøkken og er i dag ett av de mest utbredte husholdningsapparatene i verden.