Fatal Attraction
Når Daniel Gallagher først møter Alexandra Forrest, truer deres korte affære med å ødelegge livet hans. Etter 15 år i fengsel for drapet hennes, blir Dan prøveløslatt og fast bestemt på å gjenoppta kontakten med familien og bevise sin uskyld.
Den urovekkende prøven gjenfortelles fra Alex sitt perspektiv. Nåværende Dan har en smertefull gjenforening.