Fatal Encounters
Good Cop, Bad Cop
I New Orleans raner den korrupte politibetjenten Antoinette og hennes narkokompanjong Rogers restauranten hun er ansatt for å beskytte.
Kelley Branam bor i et flott nabolag i Miami, Guillermo Zarabozo det motsatte. At de skal treffes er usannsynlig, men alt ender med et dødelig møte.
Mark Fisher var ute med venner da han bestemte seg for å gå på nachspiel. Der ble han målet for en opptaksprøve i en gjeng som kunne kostet ham livet.
Genore Guillory støttet familien Skipper økonomisk. Det hun ikke visste, var at Philip Skipper tilhørte en gjeng som var for hvitt herredømme.