Fatal Vows
Skilsmisse kan få frem det verste i folk, og noen ganger få dem til å utføre forferdelige, sjokkerende ting som de aldri hadde trodd seg i stand til - inkludert mord. Skilsmisse er et fascinerende mysterium.