Fernando
Teamet til "Fernando" har privilegiet til å bevitne det mest ekstraordinære i karrieren til en racerbilkjører fra Asturias. I løpet av 2019 og begynnelsen av 2020 er målet til Fernando Alonso å kjøre et av de mest legendariske billøpene i verden. Første mål er Triple Crown. Bare én kjører har oppnådd dette: Graham Hill i 1972.