Fired Up!
Da Yi-hsuan og Lu-yung gjenforenes på Jin Lai Hao, vekker en enkel porsjon av hans stekte ris gamle minner til live.
Jin Lai Hao åpner dørene igjen, og Lu-yung står ansikt til ansikt med en person fra fortiden.