Venninner til evig tid
Hello Yellow Brick Road
Kate blir ordentlig kjent med Tully og hennes sterke personlighet når de møtes som tenåringer, og vennskapet forsterkes i deres første jobb som journalister i 1982 og under en forelskelse i 2003.
Oh, Sweet Something
Et traumatisk overfall, en skjult romanse og en signert samtykkeerklæring. Både kjente og skjulte hemmeligheter setter vennskapet til Kate og Tully på prøve.
Tully og Kate valser gjennom livet sammen, sniker seg med på skoleball, skriver en nyhetssak og tilbringer en vill kveld på byen.
Tully og Kate gjennomgår helseproblemer og romantiske forviklinger, fra en flørt på college til et hett møte som etterlater en eks varm under kragen.