Fitcheck-bekjennelser fra en gjenbruksdronning
Melanies drøm om å gjøre det stort innen moteverdenen bunner i hennes dype interesse for gjenbruksmote og smerten ved å bli forlatt av moren. Hun får muligheten da Chris, en motesjef i et gatemoteselskap som sliter, legger merke til hennes talent. Melanie er målbevisst og engasjert i sin sak, og er villig til å ta den harde veien til suksess i en verden der hun er ubetydelig og ikke passer inn.