Fixi i Playland
I Playland bor Fixi og dronen Elis. De sørger for at filmer og serier kommer ut, hindrer filmbugs i å skape problemer og drar på eventyr der du kan hjelpe dem med å finne ting som har blitt borte.
Teknikkfikseren Fixi
Velkommen til Playland og dine nye venner Fixi og Elis, som sørger for at alle filmer og serier kommer ut som de skal. Dronen Elis ber Fixi fortelle om hvordan det gikk når hun flyttet til Playland.
Elis fyller år og Fixi fantaserer frem en pakke med ukjent innhold for å overraske ham. Men når det kommer bankelyder fra innsiden blir Elis nervøs, fordi han vet hva fantasiting kan bety.