Spesialstyrken
First In Line
Sgt. Parker blir tvunget til å konfrontere følelsene sine om barnet sitt når en desperat mann på et sykehus holder leger fanget med våpen, til hans døende datter får et nytt hjerte.
Teamet må sette sin personlige tro til side når de drar for å redde en politimann som blir holdt som gissel av et rasende familiemedlem.
Sgt. Parker står overfor en av sine tøffeste forhandlinger noensinne når SRU prøver å løse en gisselsituasjon i en bank, og finner deretter ut at den mistenkte ikke passer til den opprinnelige profilen.