Sprø ting skjer med Hidomi, og nå er hun munter og blid, hvilket er stikk motsatt av sånn hun ellers er. Hun kan bare bli normal igjen ved å ødelegge kablene til kjempestrykejernet.
Marco er den eneste som synes at Hidomi er attraktiv når hun er blid. Selv om han vet at Ide er forelsket i henne, får han seg en deltidsjobb for å kjøpe henne et smykke. Imens rotter Jinyu og Raharu seg sammen for å dra til Bel Aire.
Strykejernet står nå rett opp. Raharu forteller klassen at hun er lykkelig gift og nå gravid. Den eneste måten å bli fornøyd på, er å dra på fornøyelsesparken (drevet av Tonkichi).
Hidomi prøver å få Ide tilbake, og angriper Raharu, først fysisk, så verbalt. Hun forteller Raharu at hun oppfører seg umodent fordi hun vet at hun bruker Hidomi siden Raharu er forelsket i Atomsk.