Fleishman is in Trouble
«Fleishman Is in Trouble» er historien om nylig fraskilte 41-år gamle Toby Fleishman (Jesse Eisenberg), som dykker inn en ny verden av app-basert dating med suksess han aldri hadde med dating i ungdommen, før han giftet seg på slutten av medisinstudiene. Men rett ved starten av hans første sommer med seksuell frihet, forsvinner ekskona hans, Rachel, og etterlater ham med 11-år gamle Hannah og 9-år gamle Solly, og uten noe hint om hvor hun er, eller hvorvidt hun planlegger å returnere. Mens han balanserer foreldrelivet, returen av gamle venner, Libby og Seth, en potensiell forfremmelse på sykehuset som han har ventet på lenge – og alle de passende kvinnene Manhattan har å by på – innser han at han aldri vil kunne finne ut hva som skjedde med Rachel før han endelig kan takle hva som skjedde med ekteskapet deres i første omgang.
Toby prøver å navigere barnevaktkrisen Rachel har etterlatt ham med og finner ut om en ny mulighet på jobb.
Toby etterforsker Rachels forsvinning. Libby inviterer ham på en tur til New Jersey.
Toby bruker alle ressurser han har – fra en kveld ute med Seth til et besøk på Det amerikanske naturhistoriske museum – til å bekjempe ensomheten sin.
Toby forsøker å gå videre. Karen Coopers sak tilspisser seg. Toby, Seth og Libby deltar på en gjenforeningsfest. Libby reflekterer over fortiden sin.