Med Andy Cohen
Andy Cohen tar oss med på reise i reality-TVs historie. Han er innom kjendis-reality, dating, konkurranse og makeover, og vi møter stjerner, produsenter og journalister som har bidratt til å gjøre reality-TV til et globalt pop-kulturelt fenomen.