Forensics: The Real CSI
I hver episode av denne ekstraordinære serien følger vi en forbrytelse og det møysommelige arbeidet som utføres av kriminalteknikere, etterforskere og andre eksperter.
Når en mann tilstår å ha drept samboeren sin i selvforsvar, må politiet og rettsmedisinerne undersøke hvordan offeret faktisk døde.