Formula E: DRIVER
Jake Dennis forsvarer Formel E-tittelen sin, Mitch Evans jakter på ære og da Costas Porsche-drøm falmer.
Dan Ticktum kjemper for setet sitt og da Costas Porsche-drøm begynner å smuldre opp under press.
Jaguars Evans og Cassidy kjemper om tittelen. Da Costa får comeback. Ticktum slåss for å beholde setet sitt.