Forsvunnet: Maura Murray
Sykepleierstudenten Maura Murray forsvant i 2004, men fremdeles finnes det flere spørsmål enn svar i denne saken. Journalist Maggie Freleng jakter på sannheten.
Maggie tar en grundig kikk på årsakene til at Maura Murray kjørte til New Hampshire i all hemmelighet, og aldri kom tilbake.
Hva skjedde med Maura etter at hun krasjet på en landevei i New Hampshire? Fikk hun skyss med noen hun kjente - eller enda verre - med en upålitelig fremmed?
Hvorfor har politimyndighetene i New Hampshire holdt kortene så tett til brystet i saken om Maura Murrays forsvinning? Maggie håper at noen vil bryte stillheten.
Mordere og kidnappere er i Maggies søkelys når hun forsøker å finne ut om Maura Murray ble offer for et skittent spill.
DNA-resultatene er klare, og Maggie søker råd hos en klarsynt. Til slutt får Mauras familie presentert nye bevis, for første gang på 13 år.