Fortapt i Elvis
Etter å ha tjenestegjort to år i hæren der Elvis møter 14 år gamle Priscilla Beaulieu, flytter han henne inn på Graceland. Han tar fatt på en katastrofal filmkarriere og upassende kjærlighetsforhold før han så finner kjærligheten med medstjernen Ann-Margret. Et tvunget og uheldig ekteskap, sammen med dårlig ledelse, gjør imidlertid Elvis desperat og ulykkelig og avhengighetsproblemene hans øker.
På 1970-tallet kommer Elvis hevnelysten tilbake til scenen, og opplever en karriererenessanse. Han skiller seg fra Priscilla og søker ekte kjærlighet i et forsøk på å oppveie hans varige ensomhet, og kjempe mot de indre demonene hans som inkluderer selskap med mindreårige jenter. Det selvdestruktive amerikanske ikonet mister de som står han nærmest, og han kjemper hardt for å prøve å overleve.