Four Hands Menu
Niklas Ekstedt & Lennox Hastie
Niklas besøker Lennox i Sydney for å dra på biltur og utforske den australske matkulturen sammen.
Margot Henderson & Margarita Forés
Margot besøker Manila for å lage en meny sammen med Margarita til restauranten hennes, Grace Park.
David Chang slutter seg til Magnus Nilsson i Jämtland for tre dager med fiske og vennskap.