Jim Hensons lekende og musikalske fraggler er tilbake! Følg Gobo, Vips, Vembi, Moki, Bober og nye fraggelvenner på morsomme episke eventyr om magien som oppstår når vi feirer og tar vare på en verden hvor alle er avhengig av hverandre.