Franklin & Bash
Peter Bash og Jared Franklin er både bestevenner og partnere i et svært uortodoks advokatfirma. Så blir de invitert til å jobbe for advokatfirmaet til den anerkjente advokaten Stanton Infeld, etter å beseiret hans beste advokat og nevø , Damien Karp, takket være deres uortodokse taktikk i retten. Og selv om de ...