GA Geijutsuka Art Design Class
GA Geijutsuka Art Design Class is a Japanese seinen yonkoma manga series by Satoko Kiyuzuki. The series was serialized in Heiwa Shuppan's moe four-panel manga magazine Comic Gyutto!