Gåsmamman
Sesongavslutning. Sonja og Lukas forbereder seg på å forlate landet og mangler bare én ting: nye identiteter. Når Klara innser hvem som egentlig står bak kidnappingen, fører det til flere ugjennomtenkte beslutninger og skjebnesvangre hendelser.