Gen V
Fra universet til The Boys kommer Gen V, en ny serie som finner sted på Amerikas eneste universitet for superhelter. Studentene tester sine moralske grenser og konkurrerer om universitetets høyeste rangering og en sjanse til å bli med i De sju, Vought Internationals internasjonale superheltgruppe. Når skolens mørke hemmelighet avsløres, må de bestemme seg for hva slags helter de vil bli.
God U.
Gratulerer! Du har blitt utvalgt til å tas opp på Godolkin universitet! Vi gleder oss til å bli en del av reisen din for å oppdage hva slags super du er! Siden det ble grunnlagt i 1965, har God U produsert noen av de beste og smarteste superheltene verden har sett, inkludert tre medlemmer av De sju! Og hvem vet? Kanskje du blir den neste!
Du er invitert til #TenkBrink-minnegallaen og -innsamlingen i kveld på Godolkin universitet! Sørg for å møte opp på den røde løperen i dine beste klær når dørene åpner klokken 19.00! Slutt deg så til verdens heiteste superhelter og kjendiser for selfier og gratis champagne og nyt en rørende videohyllest til professor Brinkerhoff med A-Train, The Deep og Polarity!
Godolkin-universitetets Skole for krimbekjempelse er begeistret over å kunngjøre sitt nyeste fag: SUPERSKURKERS PSYKOLOGI! Ved å studere det mest kjente eksemplet på en superskurk, Soldier Boy, vil kurset undersøke hva som får en superskurk til å bli ond, fra opphavshistorien til syndene og de moralske kompromissene som ledet dem på avveie! Begrenset antall plasser! Meld deg på i dag!