Gentleman Jack
Denne HBO-dramaserien er basert på den storslåtte, sanne historien om den engelske jordeieren Anne Lister og hennes forsøk på å blåse nytt liv i Shibden Hall.
I Was Just Passing
Seriepremiere. Når Anne Lister blir avvist av Vere Hobart, drar hun til sitt forfalne slektshjem, Shibden Hall, fast bestemt på å sette det i stand igjen og finne seg en kone.
Lister og Ann Walker er oppslukt av spenningen ved forholdet sitt, helt til dårlige nyheter avdekker en lammende hemmelighet.
Ankomsten til en ubehagelig type fra Ann Walkers fortid skaper problemer og ansporer Lister til å håndtere saken på sin egen uforlignelige måte.